piątek, 11 kwietnia 2014

WIELKANOCNA ELEGANCJA vol. I

Wprawdzie nie obchodzę żadnych świąt, ale jak bliscy sobie życzą to kartki mogę wykonać :-) Powstała cała seria kartek, wszystkie w podobnej kolorystyce i z użyciem papierów UHK, które zrobiły na mnie niesamowite wrażenie- prześlicznie się komponują, nie tylko w ramach jednej kolekcji- mam wrażenie, że mogę łączyć jakiekolwiek papiery UHK i zawsze będą do siebie pasować :-) Tutaj- papiery Jeżyna oraz Malina z kolekcji Fruits of the forest. Do tego tekturki Wielkanocne Crafty Moly oraz perełki [nabieram wprawy w przyklejaniu 2mm!] i powstała kartka elegancka, niby skromna, ale tak chyba nie do końca, prawda?


Wyzwania:


http://blog.na-strychu.pl/2014/03/wielkanocne-wyzwanie/



8 komentarzy:

  1. Pretty card, love those background colors! Thanks for joining us at Sweet Stamps.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagoda - faktycznie :)) Nie byłam jeszcze na Twoim blogu, zaraz pooglądam, może mamy więcej wspólnych kartek :)
    A ten drugi papier - to bardzo stary ILS, nie ma go już w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero zaczynam, wiec możliwe, że nie znajdziesz dużo :-) ale to i tak niesamowity zbieg okoliczności :-)

      stare ILS od kogoś odkupiłam zanim się dowiedziałam o tym dlaczego nie ma już tej firmy..... mam kilka niebieskich, stąd ten Twój wyglądał znajomo

      Usuń
  3. Śliczna praca ,dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi-Scrap

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. Bardzo podoba mi się tekturkowe jajko:) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na Sweetstamps.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie tekturowe jajka z CM są niesamowite :-)

      Usuń