poniedziałek, 17 marca 2014

TAG w KONTRASTACH

Gdy zobaczyłam zestawienie kolorów do marcowego taga na w UHK Gallery to od razu wiedziałam, że na pewno wezmę udział :-) Pomarańczowy, czarny- cudowne, ostre kontrasty plus biały. A u Visseli też tag, na którym ma być coś białego :-)

Mała forma, ale pracowało mi się bardzo przyjemnie- farbkami chlapałam tak, żeby dawały bardzo malutkie kropeczki. Pocięłam drewnianą zawieszkę, bo miała ładny wzór :-) Wycinałam listki z pięknego, energetycznego papieru Rapakivi- Be Optymistic 2.



Tag zgłaszam do:






http://avenue613.blogspot.com/2014/03/challenge-63-anything-goes-with.html

5 komentarzy:

  1. Piękny! Trudno określić, która strona tagu jest bardziej ciekawsza :) Dziękujemy za udział w tagowej zabawie na UHK Gallery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękują za miłe słowa :-) już jestem ciekawa jakie wytyczne będą w kwietniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very pretty - love the flower! Thanks for sharing with 613 Avenue Create.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje tagi są jednymi z tych, które mi się najbardziej podobają w edycji marcowej :)

    OdpowiedzUsuń