środa, 12 marca 2014

CZY JA NA PEWNO NIE LUBIĘ RÓŻU??!

Od jakiegoś czasu podziwiam prace innych scraperek- pełne kwiatów, wiosenne, piękne. Jednak mi z tymi papierowymi kwiatkami było nie po drodze- nie pachną, w dotyku nie takie, sztywne jakieś takie..... Jednak liczba wyzwań "z kwiatami" skłoniła mnie w końcu do zakupów- i okazało się, że to co wyglądało na ciemną fuksję wpadającą nawet w fiolet w realu jest ... różowe! Zacisnęłam zęby i postanowiłam "coś z tym zrobić". Dodałam przecudną rameczkę Roko i papiery Peace & Love nr 5 i 6 z CraftyMoly i elegancka, kobieca kartka gotowa. Zostawienie ramki pustej- niczego nie zawierającej też było dla mnie wyzwaniem- bo jak to tak, ramka musi być do czegoś, a nie do nicości, nie? I muszę przyznać, że kwiatki polubiłam, a kolor różowy- hmmm... no czasami, czasami jest OK :-) Choć różyczki potuszowałam na krańcach płatków na czarno- jednak ;-) I jednak wolę nazywać ten kolor fuksją czy magentą.



Kartkę zgłaszam na wyzwania:


http://scrapgangsterki.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-65-nie-taki-diabe-straszny-jak.html


http://szmek-bloguje.blogspot.com/2014/03/13-wyzwanie-u-szmeka.html


http://scrapowypasstartowy.blogspot.com/2014/02/byc-kobieta.html



9 komentarzy:

  1. Przepięknie wyszło :)
    I ta pusta ramka świetnie tu pasuje. Musze przyznac, że ja też mam problemy z pozostawieniem pustej ramki.
    Pozdrowienia od Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to nie jestem sama :-) ale po tym wyzwaniu jakby przychylniejszym okiem patrzę na puste ramki :-)
    Pozdrawiam słonecznie- Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie sobie poradziłaś. ":)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, delikatna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka! Czasami warto nie wypełnić ramki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszło, prosto i bardzo elegancko.
    Dzięki za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe słowa :-) Kwiatki i puste ramki już mi nie straszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna kartka :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa :)))

    OdpowiedzUsuń